Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Akciová společnostKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Řízení prodejní politiky
(Richard Janalík)2015, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//bx9dnc// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix a jeho aplikace ve finančních službách
(Petra Háčková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zlx01/ | Hospodářská politika a správa / Finance a finanční služby | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vybraného podniku
(Lenka Pavlová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tk16b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Odbytová politika v podniku
(Sergey Cheremukhin)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g3ggy/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
(Jan Slanec)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tlwps/ | Hospodářská politika a správa / Finance a finanční služby | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix podniku
(Mairamkan Satybaldyeva)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//vdv1ie// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix daného eventu
(Robin Elšík)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//lj841i// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix a jeho využití v malých a středních firmách
(Nikol Palasová)2009, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/z7br6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
(Martin Tuček)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fkx9z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma