Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Live streaming e-commerceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The impact of Danmu on Consumer Purchase Intention in Live-streaming E-commerce in China
(Xuewen Gong)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89972 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer-Based Brand Equity and Purchase Intention towards Counterfeit Goods
(Krizzia Mae Navarro)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//d5ef9e// | Business Administration / Management of Business Processes | Práce na příbuzné téma
Effects of Corporate Environmental Initiatives on Consumer Attitudes and Purchase Intention
(Valeriya Nabok)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83256 | Management / | Práce na příbuzné téma
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
(Vladyslava Molodzinovska)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82969 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Predictors of purchase intention among Georgian millennials
(Luara Khaburdzaniya)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83803 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vizuální pozornost a nákupní záměr spotřebitelů v souvislosti s kavárenskými profily na sociální síti Instagram
(Adéla Holcová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87655 | Management / | Práce na příbuzné téma
Stravovací návyky, angažovanost v udržitelné spotřebě a nákupní záměry spotřebitele
(Šimon Meduna)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88342 | Management / | Práce na příbuzné téma
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
(Klára Hrabčáková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yq0x9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr
(Sayanti Shaw)2023, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//miatm2// | Economics and Management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Povědomí o dark patterns a jejich vliv na nákupní záměry spotřebitelů v České republice
(Esther Bimpongmaa Oppong)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//c5i20o// | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma