Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vnimani znacekKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
(Eliška Prágrová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/tkuqn/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
(Michal Mácha)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/quga4/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
(Anna Buštová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/jgrmt/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
(Markéta Grammetbauerová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/gcx50/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
(Šárka Konhefrová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/fq3h4/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
(Markéta Housková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/unruo/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
(Michaela Jannová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/iz8zs/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Vnímání značek fastfoodových řetězců mladou generací
(Adam Karlík)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91697 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vnímání značek filmových streamovacích platforem mladou generací
(Petr Albrecht)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/95453 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vnímání marketingové komunikace a značek komerčních bank generací Z
(Daniel Reizenthaler)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/95190 | Management / | Práce na příbuzné téma