Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ReklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Influence of marketing and advertising on Food Industry
(Anna Tsoy)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tgzo9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Historical and present use of emotions in advertising
(Daliya Khussainova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ti43c/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The influence of culture on multinational corporations advertising strategies
(Laetitia Barre)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78518 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
(Veronika Shipilova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zicd3/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The Influence of Advertising on Consumer Behavior
(Laura Probstnerová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69426 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
The language of advertising: An analysis of a technology company advertisements
(Lucie Fialová)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uwfl2/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse
(Jan HRONSKÝ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//lc5ftm// | Filologie / Angličtina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
HLAVNÍ SUBJEKTY NA MEDIÁLNÍM TRHU ČR A PERSPEKTIVY JEJICH BUDOUCÍHO VÝVOJE
(Anna Syrovátková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//83slyc// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Měření jednotlivých media nosičů a jejich vliv na výsledky reklamní kampaně
(Adam Svačina)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kyjy8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Social media as a marketing tool towards generation Y
(Gyulnara Kasimova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/54582 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma