Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
asociace regionalnich znacekKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
(Pecina Pecina)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/tqz6n/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Regionální značky potravin a zemědělských produktů: regionální diferenciace
(Petra Adámková)2015, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//9810l4// | Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu | Práce na příbuzné téma
Možnosti uplatnění regionální značky na území MAS Brána Vysočiny
(Kristýna Dohnálková)2019, Diplomová práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//wtus0g// | Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionů | Práce na příbuzné téma
Vliv regionální značky na regionální rozvoj v regionu Poodří
(Barbora Maleňáková)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113673 | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Vybraná regionální značka kvality
(Lenka BOŠTIČKOVÁ)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//4o3n9a// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
(Hana Jindrová Paluchová)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/lmpgs/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
(Edith Rohelová)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/m2s7s/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Moravský kras – regionální produkt. K problematice současné rukodělné výroby
(Jindřiška Olbrechtová)2009, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eo6je/ | Historické vědy / Etnologie | Práce na příbuzné téma
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Polabí)
(Natálie Šourková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44468 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Analýza uplatnění regionální značky Prácheňsko
(Monika NIKRMAJEROVÁ)2012, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//jg5uki// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma