Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Blockbuster

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Faktory ovlivňující volbu učitelské profese a self-efficacy začínajících učitelů
 (Eliška Marková)

2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/nt4du/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma

Neheterosexuálové a jejich self-esteem v kontextu praktikování katolické víry
 (Jan Šestauber)

2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/m0p6q/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma

Self promotion-specifika žánru vzhledem k užití v českých médiích (ČT, Prima, Nova)
 (Filip Vážanský)

2007, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/cz769/ | Mediální a komunikační studia (kombinované) / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Self promotion-specifika žánru vzhledem k užití v českých médiích (ČT, Prima, Nova)
 (Filip Vážanský)

2007, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/cz769/ | Mediální a komunikační studia (kombinované) / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Self promotion-specifika žánru vzhledem k užití v českých médiích (ČT, Prima, Nova)
 (Filip Vážanský)

2007, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/cz769/ | Mediální a komunikační studia (kombinované) / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Analýza vývoje prime-time ČRo1-Radiožurnálu v letech 2004-2006
 (Michal FILA)

2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//436xl1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Unreal Engine a Průlomy v real-time renderingu
 (Šimon Honal)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//y76oro// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma

Využití real-time marketingu při budování značky na sociálních sítích
 (Michaela Brůhová)

2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//txpgv2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Real-time webové aplikácie
 (Matej Paulech)

2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/33183 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma