Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
slazené nápojeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The effect of aesthetic product presentation on consumer perception and purchase making: The case of Candelae Stories
(Anastasiia Donchenko)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83275 | Management / | Práce na příbuzné téma
A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
(Jana Nekudová)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z53k6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
(Nikola Lomenčíková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88002 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer awareness and perception of CSR activities of two companies in the beverage industry
(Sabina Ismailova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88238 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Consumer Perceptions, Attitudes and Behavior towards Healthy Foods: The Case of Czech and Dutch Millennial Consumers
(Rick Van Wetten)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77592 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vizuální pozornost vůči varovným zprávám na obalu nápoje
(Eliška Hladíková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88513 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vizuální pozornost vůči varovným zprávám na obalu nápoje
(Eliška Hladíková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88513 | Management / | Práce na příbuzné téma