Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slovaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategy of Demarketing and the Impact of a Controversial Slogan
(Eva JUŘENOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j8qc6h// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Reklama jako nástroj v marketingové komunikaci
(Pavla Čermáková)2019, Bakalářská práce, Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
• http://theses.cz/id/vmi7jo/ | Marketing a management / | Práce na příbuzné téma
Reklama a její účinnost
(Darina Podlenová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jarlz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama, spotřební chování a plánování komunikační strategie
(Aleš Zalabák)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s7r4s/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Strategy of Demarketing and the Impact of a Controversial Slogan
(Eva JUŘENOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j8qc6h// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma