Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Cílová skupinaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Moderní komunikace vedoucích pracovníků
(Vladimír Matuštík)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/sx8tw/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Nástroje marketingové komunikace malé vinotéky
(Veronika Tomanová)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//hw03zp// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Lokálně vs. globálně – komunikace nadnárodních společností na lokálních trzích
(Klára Uhrínová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wvtwg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Tvorba, realizace a zhodnocení reklamní kampaně pro firmu SNEAKERGALLERY
(Kamil Čech)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m0zxh/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Volba optimálních mediatypů pro vybranou reklamní kampaň
(Veronika Pelikánová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wg2vp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
(Michal Poláček)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ctkkq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Charakteristika cílových skupin a analýza komerční a nekomerční reklamní kampaně
(Sandra Špalková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lhiuh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metody výzkumu účinnosti reklamní kampaně
(Inha Martynenka)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jkoza/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání
(Kateřina Havlíčková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/xiuhv/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Grafická úprava knižní edice a reklamní kampaň
(Diana Štěpničková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//qse4cc// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma