Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

sonic branding

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 16 prací)
Sonic branding
 (Mária Takáčová)

2021, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně

https://is.jamu.cz/th/pm90y/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma

Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
 (Jan Špičák)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/b831n/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
 (Jakob Bahmann)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//x5ejw9// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
 (Jan Špičák)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/b831n/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
 (Jan Špičák)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/b831n/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
 (Jan Špičák)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/b831n/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
 (Jan Špičák)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/b831n/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Sonic branding je mrtev aneb posun od zvukového loga ke komplexnímu zvukovému zážitku
 (Jan Špičák)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/b831n/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Brand aktivismus a generace Z
 (Kateřina Černá)

2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/hr4ep/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
 (Hildegard Liebl)

2021, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//nrnzb9// | Economics and Management / Business Management and Economics | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 16 prací)