Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
KomunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
(Kateřina Maříková)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rp8xc/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Speciální potřeby žáka s kombinovaným postižením v běžné základní škole
(Hana KUBINGEROVÁ)2019, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//i0xak2// | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Speciální potřeby žáka s narušenou komunikační schopností ve výuce cizího jazyka
(Jana Imrichovská)2010, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nzmmn/ | Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Speciální vzdělávací potřeby žáka s epilepsií v základní škole
(Zuzana Vašulková)2009, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gezu9/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma