Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
komunikační strategieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Impact of green marketing on consumer behaviour
(Alvin George Kumbalandhanam)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/rz9t2/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Juice and nectar consumer behaviour. Marketing research in cooperation with Pfanner, spol. s r. o.
(Alena Caisová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/13148 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
(Annaliya Peter)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/s2eb5/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Quantitative marketing research
(Mark Ratilla)2016, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h61l6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
(Poj Nuangniyom Netsiri)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90831 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
(Martina Součková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81363 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
(Natálie Škrabalová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81876 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
(Enrico Rubele)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73376 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
(Patrícia Šulíková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78282 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
(Jiří Kadleček)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85371 | Data & Analytics for Business Management / | Práce na příbuzné téma