Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
dětiKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv rámování ve vztahu k abstraktnosti a konkrétnosti sdělení na subjektivní hodnocení charitativních reklamních formulací
(Jitka Sedláková)2015, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p7b6w/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Hodnocení reklamního sdělení
(Klára PAVLÍKOVÁ)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//gh66zc// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Sémiotická analýza reklamních sdělení zaměřených na děti a mládež
(Lucie PĚŠKOVÁ)2014, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//u8b1ka// | Specializace v pedagogice / AJu-SVu | Práce na příbuzné téma
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
(Pavel Michalec)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qvsf6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání
(Kateřina Havlíčková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/xiuhv/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Využití celebrity v reklamním sdělení Poštovní spořitelny
(Petra Hůrková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jo7ku/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vývoj a proměny reklamních sdělení vybrané firmy
(Veronika Šachová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69422 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vnímání reklamních sdělení u zvolených cílových skupin
(Aneta Blažková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//t761g8// | Ekonomika a management / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Využitie detí na propagáciu značkových produktov na Instagrame
(Barbora Záborská)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/vgapa/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové komunikace cílené na děti na spotřebitalské chování rodičů
(Tereza Plesníková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48437 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma