Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Ekonomická krizeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
How Does the Personal Character Influence Economic Behavior?
(Polina Sharandina)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70136 | Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie | Práce na příbuzné téma
Decision-making of firms in conditions of economic crisis
(Kateřina Giecková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y5j6j/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Decision-making of firms in condition of economic crisis
(Thomas Klika)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qf3n6/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
How an Unforeseen Economic Crisis from the Coronavirus Affects Financial Strategy and Decision-making in Capital Structures
(Jack Joseph)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80885 | Finance and Accounting / | Práce na příbuzné téma
Spotřební zvyklosti v globalizované konzumní společnosti
(Andrea Horňáková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dt43a/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Spotřební zvyklosti rodin s dětmi v oblasti cestovního ruchu
(Šárka Schwarzová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81352 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Spotřební zvyklosti mládeže v oblasti cestovního ruchu
(Kateřina Hniličková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74846 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Spotřební kultura a skupinová identita
(Oleg Shigin)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rn8xy/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování a faktory ovlivňující spotřební rozhodování v rámci českých domácností v období ekonomické krize
(Andrea Ropková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fobx3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Spotřební zvyklosti na automobilovém trhu
(Zuzana Schneyderová-Kubaniková)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/19598 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma