Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

propagace

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Tvorba propagačního videa Pedagogické fakulty Ostravské univerzity v Ostravě
 (Lukáš HUDEČEK)

2017, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//bzm5fn// | Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání | Práce na příbuzné téma

Postup při tvorbě video propagace pro SMP
 (Pavel Ulman)

2022, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci

http://theses.cz/id//oh3ocm// | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma

Filmová produkce a její využití v propagaci turistické destinace Česká republika v tuzemsku
 (Lucie Růžičková)

2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/41589 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma

Virální video
 (Martin Němec)

2020, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/eiqvs/ | Dramatická umění / Audiovizuální tvorba | Práce na příbuzné téma

Problematika reflexe a interpretace video reklamy v rámci koncepce estetické výchovy na středních školách
 (Barbora Wochnerová)

2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qvt56/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy | Práce na příbuzné téma

Video metriky
 (Radek Balvín)

2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/tusg3/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Potential of video and podcast in IMC
 (Juraj Plichtík)

2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/fh1vg/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

Neurální habituace statických reklam v homo- a heterogenním video-prostředí.
 (Ivan VOLCHKOV)

2022, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//ukt7fr// | Psychologie / | Práce na příbuzné téma

Střihová skladba jako funkční prostředek vlivu na diváckou recepci produktové části reklamního videa. Případová studie: Reklama pro český supermarket
 (Peter Mikušinec)

2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//0mscwy// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Střihová skladba | Práce na příbuzné téma