Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
propagaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Tvorba propagačního videa Pedagogické fakulty Ostravské univerzity v Ostravě
(Lukáš HUDEČEK)2017, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//bzm5fn// | Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Postup při tvorbě video propagace pro SMP
(Pavel Ulman)2022, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//oh3ocm// | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma
Filmová produkce a její využití v propagaci turistické destinace Česká republika v tuzemsku
(Lucie Růžičková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/41589 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Virální video
(Martin Němec)2020, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/eiqvs/ | Dramatická umění / Audiovizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Problematika reflexe a interpretace video reklamy v rámci koncepce estetické výchovy na středních školách
(Barbora Wochnerová)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qvt56/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Video metriky
(Radek Balvín)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tusg3/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Potential of video and podcast in IMC
(Juraj Plichtík)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fh1vg/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Neurální habituace statických reklam v homo- a heterogenním video-prostředí.
(Ivan VOLCHKOV)2022, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//ukt7fr// | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Střihová skladba jako funkční prostředek vlivu na diváckou recepci produktové části reklamního videa. Případová studie: Reklama pro český supermarket
(Peter Mikušinec)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0mscwy// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Střihová skladba | Práce na příbuzné téma