Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv hudebního pozadí na paměť u žáků 2.stupně ZŠ
(Hana Brablecová)2018, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e1adq/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství hudební výchovy pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Hudební žánry a jejich působení na krátkodobou paměť
(Tereza Málková)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kt6lx/ | Pedagogika / Sociální pedagogika a volný čas | Práce na příbuzné téma
Vliv ketodiety a vysoce intenzivního intervalového tréninku na paměť
(Nikola DUDKOVÁ)2020, Diplomová práce, Lékařská fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//nln2uk// | Veřejné zdravotnictví / Odborný pracovník v ochraně veřejného zdraví | Práce na příbuzné téma
Vliv hudby na krátkodobou paměť
(Lucie TLUSTOŠOVÁ)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//3c8jwu// | Humanitní studia / Uměnovědná studia - Žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Vliv tréninku kognitivních funkcí na pozornost a krátkodobou paměť u klientů s diagnózou stařecké demence
(Markéta VÁCHOVÁ)2019, Bakalářská práce, Fakulta zdravotnických studií / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//gjwu6g// | Specializace ve zdravotnictví / Ergoterapie | Práce na příbuzné téma
Umění a reklama - zaměření na tištěnou reklamu - vzájemné vztahy a vlivy, historický vývoj jevů
(Anna Talašová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kdo3g/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Umění a reklama - vzájemné vztahy a vlivy - historický vývoj jevů
(Veronika Rejfířová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mrdd8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama jako obraz kultury
(Ondřej Novák)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rplnj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
(Tomáš Ulrich)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//q1149d// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
(Kristýna Doubková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//q8cpvw// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma