Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Přesun telefonní ústřednyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Process Optimization and Deployment for Release Scheduling and Resource Management in a Large Company
(Adrián Piaček)2024, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fmsqv/ | Řízení softwarových systémů a služeb / Řízení vývoje softwarových systémů | Práce na příbuzné téma
Využití best practice ITIL při přesunu ústředny telefonního operátora
(Dušan Drábik)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29635 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Využití best practice ITIL při přesunu ústředny telefonního operátora
(Dušan Drábik)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29635 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Marketing automation in Pega platform for telecommunications company
(Katsiaryna Samuseva)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79790 | Aplikovaná informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma
Využití best practice ITIL při přesunu ústředny telefonního operátora
(Dušan Drábik)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29635 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma