Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Česká televize

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 14 prací)
Analýza marketingového mixu komerční televizní stanice
 (Iveta Maurerová)

2021, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice

http://theses.cz/id//msu3aa// | Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků | Práce na příbuzné téma

Kritická analýza vybrané mediální kauzy. Srovnání interpretace události ve veřejnoprávní a komerční televizní stanici.
 (Barbora HINKOVÁ)

2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//i0vr9d// | Filologie / Česká filologie | Práce na příbuzné téma

Reakce České televize na změny na mediálním trhu v České republice v roce 1994 způsobené nástupem komerčních televizních vysílatelů
 (Pavel Krumpár)

2007, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/mp0dd/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma

The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination
 (Arsen Samvel Jomardyan)

2017, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//0af4qk// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma

Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
 (Anna Větrovcová)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/me6v9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

Transformation of Telco business strategy driven by over-the-top services such as WhatsApp, Skype and Netflix: The case of the Czech Republic.
 (Sabina Kabusheva)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/51159 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma

Das Deutschlandbild in den tschechischen Medien, am Beispiel des öffentlich-rechtlichen Fernsehsenders ČT1 im Zeitraum Juli-Dezember 2013
 (Libor Zeman)

2015, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice

http://theses.cz/id//fxz9sh// | Filologie / Německý jazyk pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma

Reakce České televize na změny na mediálním trhu v České republice v roce 1994 způsobené nástupem komerčních televizních vysílatelů
 (Pavel Krumpár)

2007, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/mp0dd/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma

Ústavněprávní reflexe postavení televize veřejné služby
 (Rostislav Vrzal)

2017, Disertační práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vx4on/ | Teoretické právní vědy (čtyřleté) / Ústavní právo a státověda | Práce na příbuzné téma

Právní aspekty činnosti televize veřejné služby
 (Jiří Kolba)

2017, Bakalářská práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/uuvfx/ | Veřejná správa / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 14 prací)