Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ReklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
(Adam Goranov)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mvbo7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Pohled společnosti na etický kodex reklamy
(Ľuboš Kubena)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//66dity// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Porušování etického kodexu reklamy na příkladu sexismu
(Petra Jílková)2021, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/tt7op/ | Informační studia a knihovnictví / Knihovnictví | Práce na příbuzné téma
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
(Michala Kislerová)2021, Bakalářská práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iwylh/ | Právní specializace / Obchodněprávní studia | Práce na příbuzné téma
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
(Barbora BLAŽKOVÁ)2009, Diplomová práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//jfpm5g// | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka pro SŠ - Učitelství hudební výchovy pro SŠ | Práce na příbuzné téma
Ethics in Advertising. The Comparison of Czech Republic and Foreign Countries
(Martina Veselková)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/23801 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Etika a reklama ve farmacii
(Gabriela Modráčková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s150h/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
(Ivan Marousek)2018, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vd2e4/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
(Oluwaseun Adekola Fasanya)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0git/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The influence of culture on multinational corporations advertising strategies
(Laetitia Barre)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78518 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma