Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
trh čajůKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
City branding of Beijing and Shanghai: Brand associations among stakeholders
(Dingyi Yu)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89042 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
(Yelyzaveta Strelbytska)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ut7hr/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
(Nikola Lomenčíková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88002 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Politický Brand. Analýza mentálních map vnímání značky "Evropská unie" prvovoliči
(Lukáš Pazourek)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rml1r/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
(Lenka Kotková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82745 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
(Tereza Šaberl)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80322 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
(Jan-Michel Gawinski)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93669 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Environmental Marketing and Brand Perception in the Sports Apparel Industry
(Matthew Allen)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81362 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Consumers’ Perception of Firm responses to Corporate Social Responsibilities within the Luxury Fashion Industry
(Affaan Asma Manzil Luquman)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91596 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Imitation in the toy industry: perception and purchase intention of LEGO copycats by Ukrainian shoppers
(Elena Lifanteva)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84862 | International Management / | Práce na příbuzné téma