Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
trendyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza forem internetového marketingu ve Valašském muzeu v přírodě
(Zuzana Zeťová)2015, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//p9ef07// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Přínosy internetového marketingu pro vybranou firmu
(Olesja Kostaková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/pioqp/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Aplikace nových forem marketingu
(Patrik Podskalský)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ka4ij/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Využití internetového marketingu vybraného podniku
(Petr Tolar)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jve04/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Měření účinnosti jednotlivých nástrojů internetového marketingu
(Anna Králová)2016, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//p6xwvg// | Systémové inženýrství a informatika / Regionální a informační management | Práce na příbuzné téma
Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem
(Štěpán Musil)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7va2sm// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové trendy v internetovém marketingu
(Tomáš Hermach)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kj3el/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Moderní nástroje internetového marketingu, jejich vliv na úspěšnost prodeje
(Michaela Nováková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mdc16/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza forem internetového marketingu a jejich efektivita v rámci českého trhu.
(Miroslav TICHOTA)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//4aca2f// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Internetový marketing a formy propagace na internetu
(Tomáš VOGELTANZ)2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//lwnqx9// | Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika | Práce na příbuzné téma