Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
typologie spotřebitelůKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
(Jennifer Štrauchová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/zfc93/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
(Peter Pavel)2013, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/nrn7r/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
(Emmanuella Naa Komiley Tetteh)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gx1vfp// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování
(Natálie Helisová)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ztdsr/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování studentů
(Taisiia Petrova)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149510 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu vozů s hybridním a elektrickým pohonem
(Magdaléna Kramešová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79010 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Palmový olej v potravinách a spotřebitelské chování konzumentů
(Michaela Veselá)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76489 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
(Veronika Kročilová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146915 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti Komunikace vůči tržnímu segmentu 50+ v oblasti aktivní rekreace
(Karolina ŠRÁMKOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bq2y46// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Consumers´ Typology on the Czech Market of Food Products Assigned by Quality Labels
(Tomáš Sadílek)2017, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75754 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma