Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Věrnostní programyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh marketingových opatření na podporu věrnosti zákazníků vybrané prodejny
(Anna Jirglová)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//26xxra// | Management obchodu a služeb / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
(Ludmila Lacinová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qm1jt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Inovace věrnostního programu vybrané společnosti působící na trhu B2B
(Andrea Nováková)2018, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/5qjgd8/ | Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a jejich vliv na změnu nákupního chování
(Alena Čtvrtníková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b9nxr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
(František Řiský)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/issnq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Iva Fulínová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cqpfp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Valeriya Sementsova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qnsgg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Milena Osipova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zk6gs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
(Samuel Trstenský)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a6nn3/ | Podniková informatika / | Práce na příbuzné téma
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
(Max Vagner)2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ixkdr/ | Podniková informatika / | Práce na příbuzné téma