Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
grafický designKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vizuální styl vybrané společnosti a jeho aplikace - www stránky, propagační materiály: Vojenský historický ústav
(Martin JOHN)2012, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//nv0x3z// | Výtvarná umění / Multimedia a design - Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Vizuální styl rodinného vinařství
(Kateřina Švrčková)2022, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e7yfx/ | Výtvarná výchova a vizuální tvorba se zaměřením na vzdělávání / | Práce na příbuzné téma
Vizuální řešení, vzdělávací a kulturní akce - vizuální řešení projektu propagace běloruské kultury a běloruštiny
(Yana IVANOVA)2014, Bakalářská práce, Fakulta umění a designu / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//93gvpw// | Výtvarná umění / Ilustrace a grafika, specializace Grafický design | Práce na příbuzné téma
Vizuální Komunikace Muzeí: Článek propagace kulturního dědictví
(Anna Zázvorková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//kqs5o7// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vizuální styl psího útulku
(Vít ŠVÉDA)2022, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//33obd0// | Výtvarná tvorba se zaměřením na vzdělávání / | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita Divadla D21
(Adéla Koukalová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//5n89ym// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza a návrh funkční firemní identity pro firmu poskytující design a tisk “Vsigns”.
(Yulia Rezaeva)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86344 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
(Markéta Kubíková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rn3u4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění
(Rony SLOZBERG)2015, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//urp9d5// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma