Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
PivoKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
(Milan Paták)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gmnt6/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza konkurenceschopnosti pivovaru Chomout
(Pavla Mládková)2020, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//x0qsdu// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Minipivovary v České republice: regionálně geografická analýza
(David Grochol)2011, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iw5eg/ | Geografie a kartografie / Geografie | Práce na příbuzné téma
Návrh koncepce marketingu malého pivovaru
(Lenka Stibalová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73180 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Reklama na pivo a vliv na společnost
(Jitka Hergetová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/9114/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Reklama na trhu piva v České republice
(Ladislav Hladný)2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//abis7r// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Mediální konstrukce produktu: pivo jako socio-kulturní fenomén v televizní reklamě
(Jakub Ročňák)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jlunj/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Reklama jako prostředek pro podporu prodeje piva v minipivovaru Třebonice
(Tereza Sotonová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/5659/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Postavení mužů a žen v reklamě na pivo
(Klára HANÁKOVÁ)2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7uotjw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
(Jindřich BENKO)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//u2gavw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma