Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
callKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Call of Cthulhu: The Cult and Occult
(Laura Škrobánková)2021, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/vv9bz/ | Humanitní studia / Angličtina (dvouoborové) | Práce na příbuzné téma
An integration of automated call center into a SAP system
(Michaela Horváthová)2022, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/thh59/ | Řízení softwarových systémů a služeb / Řízení vývoje softwarových systémů | Práce na příbuzné téma
Řízení a vedení lidí Call centra Alza.cz Třinec
(Grocholová Grocholová)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/zbf2i/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Wireless system to call waitress
(Benjamín Balun)2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tkn3c/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Open call v neziskovém galerijním prostoru
(Jan Horák)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pleec/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti
(Petra Potůčková)2014, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d6frn/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Práce na příbuzné téma
Call centrum jako součást podpory klienta
(Adéla Jílková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/erzvy/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Fluktuace zaměstnanců ve vybraném call centru zaměřeném na aktivní prodej
(Petra Krpatová)2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ael30/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Práce na příbuzné téma
Přístup zaměstnanců call centra při telefonické komunikaci s osobami s balbuties
(Martina Šmardová)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r2w1t/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Volba povolání u zaměstnanců starších padesáti let na pozici operátora call centra
(Kateřina Kopecká)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zo7at/ | Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství | Práce na příbuzné téma