Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Aplikovaná informatikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The possibilities of using geo-information technologies and their potential to complement traditional methods of historical-cartographic research on the example of Moravian cartography
(Josef Chrást)2022, Disertační práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l0whx/ | Kartografie, geoinformatika a dálkový průzkum Země / | Práce na příbuzné téma
Possibilities of Solving Unemployment - The Comparison between the Czech Republic and China. The Impact on HR in the Corporate Practice.
(Xinxin Liu)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fx0vm/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Možnosti zvýšení poptávky po vysokoškolském studijním oboru
(Aleš Kubíček)2011, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/85157 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Studijní obor Sociální pedagogika a jeho pojetí v rámci České republiky (analýza a komparace pojetí oborů na vybraných univerzitách)
(Marie Kučeříková)2011, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n3bc5/ | Pedagogika / Sociální pedagogika a volný čas | Práce na příbuzné téma
Metodika přípravy učitele na výuku odborných předmětů pro studijní obor Mechanik elektrotechnik
(Stanislav Dlouhý)2011, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/exmx6/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy - specializace strojírenství | Práce na příbuzné téma
Možnosti zvýšení poptávky po vysokoškolském studijním oboru
(Aleš Kubíček)2011, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/85157 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Identifikace a zhodnocení cirkulárních strategií v oblasti FMCG s ohledem na environmentální a ekonomické faktory pro zvýšení udržitelnosti
(Michaela Žilinská)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/pksdd/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
(Lalita Berikbaeva)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fl8sr/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
(Jana Nekudová)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z53k6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Internationalisation of business and global marketing
(Munira Iadgarova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qcgo5/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma