Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
produkceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza vztahu příjmu cílového segmentu a efektivity přímého prodeje na trhu vzdělávacích materiálů
(Filip Kasal)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35713 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Influence of Household Decision Making on Income Inequality
(Shabnami Mirzo)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77253 | Ekonomie a hospodářská správa / Economics | Práce na příbuzné téma
Direct sales and its impact on Automotive distribution
(Jan Belinger)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70370 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Přímý prodej. Jak kvantitativní data ovlivňují prodejní výkonnost
(Maryna Medvedieva)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//vtdia8// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Přímý prodej a marketingová komunikace
(Andrej Čatajský)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cpbgo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Přímé dodávky náhradních dílů zákazníkům z dodavatelské sítě After Sales ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
(Jakub Procházka)2023, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//2wtzs8// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Hana Pospíšilová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/esaua/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Subkultura na prodej - marketingové oslovení vybrané subkultury
(Radek Vais)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w6vdh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Subkultura na prodej - marketingové oslovení vybrané subkultury
(Eva Dratvová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j5wxe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nábytek značky Domestav v kontextu české nábytkové produkce
(Petr Šolc)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fzb6g/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma