Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
KomunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Interní komunikace a její význam a vliv na pracovní vztahy v podniku
(Eliška Kuhnová)2016, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/3swind/ | Ekonomika a management / personální management v průmyslových podnicích | Práce na příbuzné téma
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
(Kamilla Yerkimbekova)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/h8gz2/ | Mezinárodní management a marketing / | Práce na příbuzné téma
Komunikace a vztahy na pracovišti se zaměřením na týmovou spolupráci
(Klára Greizingerová)2014, Bakalářská práce, Masarykův ústav vyšších studií / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/fc7dd0/ | Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích | Práce na příbuzné téma
Informační válka a její dopady na vztahy mezi Evropou a Ruskou federací
(Prokop Holý)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69088 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie | Práce na příbuzné téma
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
(Tímea Šalátová)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/dqmfj/ | Mezinárodní management a marketing / | Práce na příbuzné téma
Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s.
(Filip Grünwald)2013, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vg8u3a// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Supervizní podpora operátorů call centra
(Barbora Ulmanová)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iz7id/ | Pedagogika / Andragogika | Práce na příbuzné téma
Vliv monitoringu hovorů na řízení výkonu zaměstnanců call centra
(Denisa Ficencová)2019, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/gsnqei/ | Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku | Práce na příbuzné téma
Vzdělávání supervizorů call centra firmy ATODA Telemarketing, s.r.o.
(Andrea KOUBKOVÁ)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//2832qt// | Sociologie / Sociologie - Andragogika | Práce na příbuzné téma
Komunikace a vztahy na pracovišti se zaměřením na týmovou spolupráci
(Klára Greizingerová)2014, Bakalářská práce, Masarykův ústav vyšších studií / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/fc7dd0/ | Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích | Práce na příbuzné téma