Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

spotřebitelské chování

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 19 prací)
Intercultural Contextual Differences of Wine Consumption
 (Michaela Stöckerová)

2018, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/128032 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Kontextuální analýza Poésie pour pouvoir Pierra Bouleze
 (Petr Gerneš)

2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/hdbus/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Kontextuální analýza Jin Yongovy povídky Meč Dívky z Yue
 (Markéta Glanzová)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/v1swt/ | Mezinárodní teritoriální studia / Kulturní studia Číny | Práce na příbuzné téma

Kompozitní, či kontextuální faktory? Explorativní prostorová analýza české volební soutěže 2013
 (Zuzana Kitnerová)

2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/gian6/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

A Deep Story of the Czech: The Social Meanings of Roma in Czech Society
 (Ondřej Klíma)

2018, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/v20l7/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma

Dominant Language in Czech/English bilingual families living in the Czech Republic
 (Lenka Mastešová)

2015, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/nkt10/ | Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk | Práce na příbuzné téma

Competitiveness of marketing agencies lead by non-Czech managers on the Czech market
 (Maria Kurynova)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/88267 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma

Senzorické deskriptory francouzských vín na českém trhu: pohled českých konzumentů a odborníků vína
 (Barbora Bubeníková)

2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

https://is.ucp.cz/th/fnfh1/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma

Italský systém kontrolovaných označení původu pro vína - existující apelace, jejich význam pro výrobce, trh a spotřebitele
 (Jaroslava KOLÁŘOVÁ)

2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//sh0dor// | Filologie / Italský jazyk | Práce na příbuzné téma

Spotřebitelské chování na trhu s vínem
 (Tereza Jurdová)

2020, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.

http://theses.cz/id//itrqq1// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 19 prací)