Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
rizeni vztahu se zakazniky / customer relationship managementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
(Aymen Alsanhani)2019, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM5885 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
(Michaela Kratochvilová)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yi2ud/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
(Dhruvin Chandrakant Panchal)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//zxu3wa// | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
(Kadiatou Odeithiam)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//ohf1h8// | Ekonomika a management / Aplikovaná informatika | Práce na příbuzné téma
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
(Maria Tomchanka)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89729 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
(Marharyta Novoseletska)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/opu9c/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Systém řízení vztahů se zákazníky a jeho zavedení do firemních procesů
(Vojtěch Školník)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d2kv1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
(Jana Jeleňová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mxnj7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku
(Jindřich Tomačka)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x8zqv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
(Miloslav Fiala)2016, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/dhq29/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Práce na příbuzné téma