Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
výrobekKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The life cycle of party pledges in Czech coalition governments
(Petra Svačinová)2017, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cd5ej/ | Politologie (čtyřleté) / Politologie | Práce na příbuzné téma
Assessment of the financial position and performance of the company Amazon operating in the e-commerce industry
(Aowei Liu)2023, Bakalářská práce, AMBIS University / AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/nm9x2/ | Business Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
(David Bláha)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//vmmrxn// | Master of Business Administration (MBA) / | Práce na příbuzné téma
Sensory marketing and the cross modal correspondences: The effect of product colour on the perception of product odour
(Adriana Starostová)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75751 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Životní cyklus výrobku
(Denisa Suchá)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xtewz/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Analýza úlohy komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
(Lucie Oravcová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d8e6u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu.
(Zlata Plouharová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/slozr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
(Alžběta Matějková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ghyfq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Životní cyklus produktu firmy Happyend
(Kristýna Terzievová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mc7cz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Životní cyklus produktu
(Luka Martin Valek)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o27ol/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma