Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

zobrazování, mužů, a, žen, v, reklamě

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)
Zobrazení vztahu muže a ženy v dílech L. N. Tolstého, A. P. Čechova a V. J. Brjusova (Rodinné štěstí, Dáma s psíčkem, Sestry)
 (Dominika Krůpová)

2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vhc6g/ | Filologie / Ruština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma

Uplatnění a rozdílnost mužů a žen na trhu práce
 (Monika Kavalírová)

2021, Bakalářská práce, Fakulta veřejných politik v Opavě / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/us8lt/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná správa a sociální politika | Práce na příbuzné téma

Příležitosti, možnosti a rovnost žen a mužů se zaměřením na zaměstnance obecních úřadů na Trutnovsku
 (Raja Černá)

2020, Diplomová práce, Fakulta veřejných politik v Opavě / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/jvdgz/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná správa a sociální politika | Práce na příbuzné téma

Genderové reprezentace v reklamách v ženských a mužských časopisech
 (Alžběta Možíšová)

2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/upy0s/ | Humanitní studia / Sociologie | Práce na příbuzné téma

Vliv zobrazování žen v reklamě na nákupní chování spotřebitele
 (Andrea Horňáková)

2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/w0cr6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Proměna ideálu ženské krásy v současných online reklamních kampaních
 (Romana Bocková)

2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/owjmv/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)