Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZnačkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Prvky strategického konceptu "Blue Ocean Strategy" v českém podnikání
(Yana Bilun)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/vbhyb/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání | Práce na příbuzné téma
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
(Mariia Titova)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gddbj/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Budování značky Annonce a faktory, které ho ovlivňují. Revitalizace značky Annonce
(Roman Spáčil)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dauda/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky prostřednictvím crowdfundingu
(Marek Štepita)2016, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v39mk/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
(Jakob Bahmann)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//x5ejw9// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí IMK
(Kristína Kupcová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y43is/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití marketingového výzkumu v procesu budování značky
(Karolina Benešová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v1kq1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Proces budování značky a faktory, které ho ovlivňují
(Martina Štrombachová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fpdt3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Role marketingového výzkumu v procesu budování značky
(Sandra Broscheová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z9lcv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
(Ludmila Naušová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//t1mcaq// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma