Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZnačkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Postoje a vnímání konceptu gendered marketingu českými spotřebiteli generace Y a Z
(Agata Grudzińska)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//y2x2w2// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Motivace nákupního chování Generace Y.
(Roman Cibulka)2015, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//q1goxn// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Akceptácia zavádzania prostriedkov identifikácie k službám verejnej správy generáciou Y
(Andrej Rafaj)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85014 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Znalost a vnímání značky H&M u generace Y v České republice
(Hana Dupalová)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dy7hyo// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Znalost značek kvality
(Simona Galiová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79662 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Znalost a vnímání značky XY
(Martina Vajdáková)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2qabg4// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Znalost a vnímání českých značek prodejců výpočetní techniky a elektroniky
(Pavel Kunert)2015, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//kodlpo// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Znalost a vnímání značky H&M u generace Y v České republice
(Hana Dupalová)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dy7hyo// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Znalost zvolené značky u cílové skupiny vysokoškolských studentů
(Natálie Hladká Maděryčová)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xbr6fl// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Virální video jako nástroj posilující znalost značky
(Eva Albrechtová)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4fcz8k// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma