Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
oděvní trhKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
(Veronika Šupová)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//4qm4lr// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
(Eva Materlínová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94431 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Brand audit a doporučení pro vybranou značku
(Radek Adam Divila)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/giqnw/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Brand management z pohledu neuromarketingu
(Jana Hrušková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rl1kc/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Slevové akce a brand management
(Ivana Eliášová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/akeda/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Brand Building through Podcasts
(Azaliya Amanzholova)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n1k0a/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Brand building města jako součást komunikační strategie
(Zuzana Štursová)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j6b99/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
(Pavla Kocmanová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//y5vh89// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského vnímání environmentální problematiky na oděvním trhu
(Lucie Růžičková)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146839 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma