Theses 

Práce na stejné téma

česky | in English

Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Rychlé občerstvení

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)
Reklamní působení a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12 -15 let ve vztahu ke sladkostem a rychlému občerstvení.
 (Arnošt Zeman)

2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

http://is.vsfs.cz/th/12558/vsfs_b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma Zobrazit popisek

The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
 (Adela Pilátová)

2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

http://is.muni.cz/th/363152/pedf_m/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma

The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
 (Adela Pilátová)

2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

http://is.muni.cz/th/363152/pedf_m/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma

Jazyk reklamy
 (Petra Malá)

2014, Diplomová práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

http://theses.cz/id/5msbaj/ | Učitelství pro střední školy / český jazyk (nav.SŠ)- základy společenských věd | Práce na příbuzné téma

Jazyk reklamy
 (Katarína Janigová)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

http://is.muni.cz/th/362262/ff_m/ | Filologie / Slovenský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

Jazyk reklamy
 (Zuzana CHALUPOVÁ)

2010, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

http://theses.cz/id/vspbz6/ | Specializace v pedagogice / český jazyk - výtvarná výchova | Práce na příbuzné téma

Jazyková hra jako lexikálně-sémantický postup v textech ruské komerční reklamy
 (Lucie Adamiecová)

2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

http://is.muni.cz/th/384692/ff_m/ | Filologie / Ruský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

Frazémy, parémie a okřídlené výrazy jako jazykový prostředek polské reklamy
 (Alena Vybíhalová)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

http://is.muni.cz/th/362629/ff_m/ | Filologie / Polský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

Elipsa v jazyce reklamy (na příkladu francouzštiny a češtiny)
 (Jan SYROVÁTKA)

2014, Diplomová práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id/ig8a6l/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství francouzštiny pro střední školy | Práce na příbuzné téma

A Relevance-Theoretic Perspective on the Ideology of Christian Advertisement
 (Milada Burianová)

2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

http://is.muni.cz/th/147026/ff_m/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)

Nahoru | Aktuální datum a čas: 15. 12. 2017 16:47, 50. (sudý) týden

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz