Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
tradice a kvalita znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
(Kristýna Kepková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ucqsz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti Raiffeisenbank
(Klára Valentková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p1tfw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli
(Kateřina Švábíková)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ysqol/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie značky Gaggenau na trhu
(Robin Brázda)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82706 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma