Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Základní umělecká školaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Smlouva kupní na věc nemovitou - porovnání úpravy původní dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), dle ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a nové dle NOZ (zák. č. 89/2012 Sb.)
(Veronika Samcová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w22fo/ | Právní specializace / Právní aspekty podnikání | Práce na příbuzné téma
Právnické osoby – porovnání úpravy původní dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), dle ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a nové dle NOZ (zák. č. 89/2012 Sb.)
(Michal Šinták)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zc1jl/ | Právní specializace / Právo v podnikání I | Práce na příbuzné téma
Vliv pandemie koronaviru na výuku výchovy ke zdraví a s ní spojené hygienické a stravovací návyky žáků 1. stupně základní školy
(Silvie Úlehlová)2022, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fjtle/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Jednotlivé typy smluv dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a tyto smlouvy po účinnosti NOZ (zák. č. 90/2012 Sb.) – princip dispozitivnosti, kogentní charakter, písemná forma
(Kamila Říhová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z5zsk/ | Právní specializace / Právní aspekty podnikání | Práce na příbuzné téma
Jednotlivé typy smluv dle SOZ (zák. č. 40/1964 Sb.), ObchZ (zák. č. 513/1991 Sb.) a tyto smlouvy po účinnosti NOZ (zák. č. 90/2012 Sb.) – princip dispozitivnosti, kogentní charakter, písemná forma
(Nicole Nesnídalová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rtnku/ | Právní specializace / Právo v podnikání I | Práce na příbuzné téma
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
(Zdislava Suchomelová)2022, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h7n4w/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Názory a postoje žáků 1. stupně ZŠ na pohybový a výživový režim
(Eva Adámková)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xub1z/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Motivace žáků 1. a 2. stupně ZŠ při hodinách českého jazyka na vybrané škole
(Štěpánka Šmerdová)2022, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s2zkp/ | Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy a se specializací na žáky s odlišným mateřským jazykem / | Práce na příbuzné téma
Profil časopisu Journal of Research in Music Education v letech 2010, 2012, 2013 a 2014
(Jana TUNEGOVÁ)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//1cmlcn// | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství hudební výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
(Eliška Koupilová)2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lrbgj/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma