Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZnačkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
(Nadezhda Axyonova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yzs0d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
(Petra Kotíková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oaoqd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
(Šárka Hótová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/om4w9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
(Daria Somova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ac139/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam budování kultury zpětné vazby uvnitř firmy
(Mária Čižmáriková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/xw7m4/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK
(Karolína Tomášková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uo0ip/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
(Denisa Škodová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bmaso/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
(Markéta Novotná)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u7eyp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Vít Soukup)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tco1y/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
(Lenka Machková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uipuc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma