Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
(Anitta Mathew)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/gflwk/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Analýza pozice značky na trhu piva
(Tomáš Otevřel)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143609 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza pozice značky MIKONA Auto, s.r.o.
(Michaela Tomková)2022, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//h2xvv9// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza konkurenční pozice značky v maloobchodě
(Alena Venská)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113529 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza konkurenční pozice značky prodejce nábytku
(Matěj Surmař)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/110611 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza pozice značky Klasa na českém trhu
(Vendula GAJOVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//q2bm2n// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Analýza pozice značky ÖLFLEX společnosti Lapp Group na trhu
(Olga KARASOVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kyu1w6// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Analýza pozice značky obuvnické společnosti
(Šárka Prochasková)2012, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/90806 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza tržní pozice značky na trhu s vínem
(Kamila Sýkorová)2010, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/80924 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza konkurenční pozice značky vitamínů
(Peter Kucko)2011, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/84871 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma