Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

rekonštrukcia podoby

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 16 prací)
Digitální antropologická rekonstrukce tváře pomocí Manchesterské metody a 3D modelovacích nástrojů
 (Jan Eliáš)

2015, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/eamrz/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Rekonstrukce podoby na základě 3D skenu lidské lebky
 (Jan Eliáš)

2012, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/m2109/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Rekonstrukce podoby na základě 3D skenu lidské lebky
 (Jan Eliáš)

2012, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/m2109/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Digitální antropologická rekonstrukce tváře pomocí Manchesterské metody a 3D modelovacích nástrojů
 (Jan Eliáš)

2015, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/eamrz/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Rekonstrukce podoby na základě 3D skenu lidské lebky
 (Jan Eliáš)

2012, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/m2109/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Rekonstrukce podoby na základě 3D skenu lidské lebky
 (Jan Eliáš)

2012, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/m2109/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Výukový materiál pro aplikaci Autodesk 3ds Max
 (Jan Pařízek)

2019, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / Univerzita Pardubice

http://theses.cz/id//2btxil// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma

Tvorba materiálů, světel a vizualizace interiéru v 3ds Max a Corona
 (Miroslav Potužník)

2022, Diplomová práce, Lesnická a dřevařská fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//bx2vs9// | Nábytkové inženýrství / | Práce na příbuzné téma

Tvorba postavy v Autodesk 3ds Max
 (Martin Kovářík)

2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/xqd0v/ | Informatika / Aplikovaná informatika | Práce na příbuzné téma

Tvorba charakteru v programu 3ds Max s důrazem na pojednání jeho povrchu
 (Matej Oravec)

2011, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/or7na/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 16 prací)