Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

positioning

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 23 prací)
Vowel Length as a Cue to the Perception of Word-final Voicing by Czech Learners of English
 (Jan FUSÍK)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//3itjgl// | Filologie / Anglická filologie | Práce na příbuzné téma

Schwa, its Perception and Implementation by Czech Speakers of English
 (Daniel KOPITZ)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//ckip0k// | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

Perception of English Lexical Stress by Czech Learners of English: Reliance on Different Acoustic Cues
 (Petr TICHÝ)

2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//vzhqg6// | Humanitní studia / Anglická filologie - Žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Perception of Stress in English Noun-noun Compounds by Czech Learners
 (Hana TLOLKOVÁ)

2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//d6ku58// | Filologie / Anglická filologie - Španělská filologie | Práce na příbuzné téma

The Perception of national identity by political parties and its development in the context of European political space in the Czech Republic, Poland, and Slovakia between 2004 and 2013
 (Michal Vít)

2017, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/lamzh/ | Mezinárodní teritoriální studia (čtyřleté) / Evropská studia | Práce na příbuzné téma

Entry point consumers a jejich vnímání marketingu společnosti Red Bull Česká republika, s. r. o.
 (Vít Hrubeš)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/86019 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
 (Tereza Sedláková)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/88256 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma

The Importance of Sustainable Development: Perception of Corporate Social Responsibility and its Impact on Czech Consumers' Purchase Behaviour.
 (Zuzana Štěpánková)

2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/42094 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma

Alternativní zdroje pohonu a jejich vnímání českými spotřebiteli
 (František Jakub Vozobule)

2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//od82ie// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Vnímání automobilové značky BMW českými spotřebiteli
 (Martin Henčl)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/89262 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 23 prací)