Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

electoral strategies

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Volby 2006 - Volební strategie a využívání politického marketingu v České republice
 (Anna Matušková)

2009, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/cqxpw/ | Politologie (čtyřleté) / Politologie | Práce na příbuzné téma

Volební strategie Strany zelených ve volbách do Poslanecké sněmovny v letech 2002 a 2006
 (Eva Kneblová)

2007, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/y1irl/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Volební strategie, politický marketing a marketingový výzkum na příkladu 2. kola přímé volby prezidenta ČR 2013
 (Tomáš Mirzajev)

2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/35279 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
 (Aleš Drahokoupil)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/dge9x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma