Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
znacka/brandKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
(Hildegard Liebl)2021, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//nrnzb9// | Economics and Management / Business Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Budování značky – Brand building
(Jan Procházka)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//utq1tc// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
(Marek Běloch)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92083 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Brand management regionálních značek
(Jaroslava Dohnalová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/33443 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Brand management regionálních značek
(Petra Šanderová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/38834 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Marketing analysis of brand Yves Saint Laurent in portfolio L´Oréal
(Tereza Petránková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34171 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Theoretical and Practical Aspects of Brand Building
(Valeriia Kachanovska)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/25089 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Historie značky (brand)
(Martin TOŠENOVSKÝ)2007, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//98916l// | Výtvarná umění / Multimedia a design | Práce na příbuzné téma
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
(Lenka Kavuľová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yqk4m/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma