Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
CRMKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím prvků CRM
(Soňa Flašíková)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//d71sxu// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B
(Martina Horáčková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h5xlz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh na zefektivnění komunikace se zákazníky B2B a koncovými uživateli B2C
(Kristýna Hrubčíková)2014, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//lg1ql2// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Prodejní aktivity na B2B trzích
(Jan Drvota)2017, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//oe604t// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu podniku v prostředí B2B
(Martin Lenfeld)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ur4af/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
B2B Marketing Strategy of a Chosen Company
(Olga Iogova)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//nmjw8k// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
Identifikace cílových skupin B2B zákazníků pro firmu FORM s.r.o.
(Petra ČUNKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//i08x58// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Social CRM a nástroje Social CRM
(JieOu Huang)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84431 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
(Jan Štosek)2012, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oh6s2/ | Informatika / Informační systémy | Práce na příbuzné téma
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
(Gizem Beytut)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fesie/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma