Theses on the same topic (having an identical keyword):
reklamni sdeleniKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
(Zuzana Radová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
(Viktoriia Radionova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y5kfm/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích
(Josef Andres)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//q1snof// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Vnímání reklamních sdělení u zvolených cílových skupin
(Aneta Blažková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//t761g8// | Ekonomika a management / Cestovní ruch | Theses on a related topic
Vliv genderových rozdílů na vnímání reklamního sdělení
(Lucie Pavlátová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78990 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů
(Pavla HOLOMKOVÁ)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//r8m4w8// | Psychologie / | Theses on a related topic
Vliv reklamního sdělení na "nezákazníky"
(Jan Hadrava)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88857 | Management / | Theses on a related topic
Vnímání reklamního sdělení dětmi předškolního věku
(Marie Němečková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81401 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Význam audiovizuálního sdělení v reklamní tvorbě
(Adam Zaňka)2019, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//v97jtx// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Theses on a related topic
Vnímání reklamních sdělení u zvolených cílových skupin
(Lucie Novohradská)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78195 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic