Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
STPKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový mix luxusních značek v aplikaci na značku Moser
(Hana Křemenáková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55782 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vybraného podniku
(Sára Stopková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ge7y6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix luxusních statků a jeho specifika
(Vojtěch Šimek)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35285 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
(Vladyslava Molodzinovska)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82969 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
(Andrea Maria Ivanof)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85945 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
(Štěpán Najman)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87538 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Counterfeiting: Fake Goods Production and its Impact on the Market of Luxury Brands in the U.S.A. and China
(Ariuna Choizhalsanova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82859 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Consumers' attitudes toward CSR of luxury brands in Russia and China
(Krystyna Kolnobrytska)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76704 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Co-Branding between Luxury Fashion Brands and Mass Fashion Brands
(Svetlana Khaustova)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/62104 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
X Marketing strategy of luxury brands
(Constance Vasak)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69435 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma