Theses on the same topic (having an identical keyword):
Marketingová koncepceKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Faktory, které ovlivňují nákupní chování při koupi roušek a respirátorů
(Sára KULHÁNKOVÁ)2023, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//ts7dcq// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Vliv influencer marketingu na Instagramu na nákupní chování spotřebitelů ve věku 13 až 18 let
(Denisa Bendová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86656 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
China and the European Union - Competition and Cooperation
(Hana Lukáčová)2008, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého
• http://theses.cz/id//0gg2dq// | Filologie / Angličtina se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Theses on a related topic
Spolupráce či konkurence v zahraniční humanitární pomoci a rozvojové spolupráci: jaké jsou zábrany v kooperaci českých neziskových humanitárních a rozvojových organizací?
(Jiří KOMÁREK)2014, Diplomová práce, Cyrilometodějská teologická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//i28clq// | Sociální politika a sociální práce / Mezinárodní humanitární a sociální práce | Theses on a related topic
Reklama jako nástroj podpory prodeje výrobku
(Jan Kudláček)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/al8g6/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic