Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
\Obchodní značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Branding – its History and New Challenges
(Dennis Simon Frick)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cxfxg/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Branding – its History and New Challenges
(Dennis Simon Frick)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cxfxg/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Branding – its History and New Challenges
(Dennis Simon Frick)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cxfxg/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Sonic Branding jako fenomén současné marketingové komunikace
(František Schwan)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/gv0z5/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
(Ester Ledecká)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y9b02/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Branding značky na sociální síti
(Adrián Molota)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qoqufq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
(Natálie KOSTOHRYZOVÁ)2019, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//jijj2k// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - ruština | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě jako nástroj pro branding
(Dominik HERZINA)2023, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//n9pltq// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Nation branding a značka „Česká republika“
(Michaela Haljuková)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bhgil/ | Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy | Práce na příbuzné téma